måndag 10 september 2012

Födelsedagsfirande

Igår var det fullt hus här hemma, fem barn och sex vuxna, fler får inte plats runt middagsbordet. Det var min syster och hennes familj och mina föräldrar som var här och firade mig som fyllt år. Det var väldigt trevligt och det är alltid härligt att se barnen tillsammans. Jag fick lite pysselgrejer vilket var superkul så nu är det bara att sätta igång och göra lite kort. Tack för alla fina presenter! Roligast var att pappa var intresserad och också tyckte att mina kort var fina. Vi skålade för mig men även för Ludde som föddes igår på Södersjukhuset. Därmed blev min man farbror för första gången och barnen fick en till kusin. Idag var vi och hälsade på på sjukhuset och fick se honom. Han var sååååå liten. Jag höll honom men var livrädd att jag skulle tappa honom. Barnen får förhoppningsvis se honom i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar