söndag 9 september 2012

Höstens första scrapträff

Förra lördagen åkte jag med en kompis på scrapträff norr om stan. Det är min tredje scrap/pysselträff och det var helt klart svårare att packa denna gång eftersom jag nu har mer grejer än jag haft tidigare. Det är både nytt, gammalt och egengjorda pysselsaker. Lämnade dock avsiktligt en del hemma eftersom det skulle finnas en butik på plats och jag är ju lite köpgalen :-).
Jag deltog inte några utmaningar för jag gick tidigare för att få lite tid med familjen. Har varit borta så mycket och skulle vara borta även kommande vecka. Jag valde i alla fall att testa att göra en layout. Jag tycker fortfarande att det är otroligt svårt men det går lite bättre för varje gång. Fick inte till någon bra journaling men struntar i det. Är nöjd och älskar fotografiet. Jag påbörjade även en tag. Hann inte klart så jag gjorde resten hemma. Använde en ny stencil med blommor. Hade gärna fått på lite mer men fick inte riktigt till det. Testade att använda lite nytt medium för att få lite struktur. Färgen spa blue inköptes på plats och jag gillar verkligen färgen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar