söndag 16 september 2012

Mot nya höjder!

Det här med att göra sk layouter tycker jag är svårt och är fortfarande väldigt mycket nybörjare och därför så är det lite lättare när jag kan följa en skiss. Via en kompis har jag hittat till en blogg som passar mig bra och tänkte att nu ska jag göra ett nytt försök. I vanliga fall gör jag ju mest kort.
Så igår kväll satt jag i min lilla pysselhörna och vände och vred på allt jag hade. Tillslut tyckte jag att jag fått ihop en bra kombination av papper och färger. Det trista var att jag då av misstag sprayade färg på mina papper och blev tvungen att börja om. Resultatet ser du nedan och jag tycker det blev helt OK trots missödet.
Bilderna är på min lilla dotter som vill göra allt som storebrorsan gör även om det är farligt och risk att man trillar och slår sig. För när man lyckas klättra uppför i lektornet på utsidan (och inte använda trappan) och står där högst upp så är man mäkta stolt och ropar glatt " Titta mamma, jag kan!"
Skissen jag utgått från hittar du här.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar