onsdag 19 december 2012

Kul att mitt skapande visas i scrapbooking bloggar...

Jag måste bara säga att det har varit en spännand tid. I fredags fick jag reda på att ett av mina kort blev omnämnd och visades upp i en scrapbooking blogg, Veckans skiss. Jag blev inte veckans val men speciella kort blir omnämnda och kortet visades upp, och det var superkul!  Det var mitt monsterkort. Detta har jag nu skickat iväg till en släkting som nyligen fått tvillingar.
Sen i måndags såg jag i en annan scrapbooking blogg, Scrap-Perra, att jag blivit utvald och blev omnämnd och visad i deras blogg. Det var med min layout på sonen utklädd till Jango Fett. Jättefina ord och detta gör absolut att jag blir inspirerad att fortsätta skapa.
Idag har jag äntligen också fått iväg julkort och håller tummarna att de kommer fram innan jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar