tisdag 1 januari 2013

Min allra käraste katt

Jag har en katt, Beauty, som är 18 år, en gammal dam...men stark och seg. Hon finns ju redan på bild i min blogg men nu fick jag verkligen tillfälle att göra en LO med henne. Kortet passade dessutom perfekt i färg till denna färgutmaning. Färger som ska ingå är kraft, blå/turkos och vit. Turkos är ju en av favoritfärgerna och, som ni kanske ser på fotot, även målad på väggen i vårt kök.



Min accentfärg som jag valde att komplettera med blev orange. En orange liten kattleksak...fast Beauty är för seg och ligger helst och sover eller väntar på mat. Men leksaken funkar bra på grannkatten, det har barnen testat.
En ny sak jag provade är att ha nagellack på min LO. Jag har inget bra som jag kan göra "stänk" med så då får man ta vad man har. Det blev turkost och vitt nagellack!


1 kommentar:

  1. Fint =) Gillar den lilla kattleksaken. Den lyfter sidan på ett härligt sätt.

    SvaraRadera