måndag 7 januari 2013

Något som gör mig glad: bubblande skratt....

Mitt sista bidrag till Mollys CC.....
CC-utmaning: Scrappa efter recept

Eftersom typ det enda jag gör just nu är att baka en massa så kommer här ett recept av det scrappiga slaget.

4 mönstrade papper
2 olika stenciler/masker (man kan göra en egen om man inte har köpta)
2 egeninfärgade dekorationer av något slag (färgad med mist, akrylfärg, gesso eller dylikt)
1 cardstock
9 halvpärlor/blingpärlor
3 foton (stämplar för er som gör kort)
Titel
1 paket JÄST

JÄST i det här fallet betyder 1 valfri sak som får ditt alster att jäsa. Det där lilla extra! Jag vill också att ni skriver i era inlägg vad som är jästen på erat alster.
Receptet skall följas exakt och förutom den valfria saken så får inget annat läggas till eller tas bort.
Layout eller kort är OK! Bara receptet följs noga. =)
 
.....och så här blev det. Jag gjorde en liten pratbubbla "ha ha" och det blev min jäst:



Min "jäst"

Gessoinfärgad blomma




1 kommentar:

  1. Fin layout. Skoj att du ville vara med på mitt recept.

    SvaraRadera