söndag 21 april 2013

Möte med Natalie Kalbach

Den 6-7 april deltog jag i Europas största scrappträff. Det var första gången som detta anordnades och vi höll till i Annexet, Globen. Tyvärr så vart det en hel del hostande för jag var inte helt bra från influensan jag fick under påsken. Inte blev det heller något gjort förutom det jag gjorde på de två workshops jag deltog i. Dessa var höjdpunkten helt klart. Jag fick tillfälle att träffa Mixed Media artisten Natalie Kalbach "in person". En fantastisk person med härlig personlighet och det var jättekul att få möjlighet att delta i hennes två workshop: Portrait of a Lady och Be a book-nut. Det blev ett porträtt av min dotter och inspiration till att börja göra en minnesbok om mina två barn.





  Båda projekten påbörjades på själva workshopen men avslutades hemma i min lilla pysselvrå. Boken är inte klar men det kommer vara ett projekt som kommer att ta lite tid och det är helt OK. Alla bilder är klara så det är dekorationerna och texter som fattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar