tisdag 30 april 2013

Stockholm City Scrap

I helgen var jag på Stockholm City Scrap och jag drog med min kompis och introducerade henne i dessa scrapträffar. Det var rätt lugnt, inte så mycket folk vilket egentligen var rätt skönt tycker jag. Hon verkade i alla fall inte bli avskräckt.... Vi hade kul! Jag fick som vanligt inte jättemycket gjort, hade inte hunnit förbereda så mycket men fick i alla fall nästan två kort klara. Jag hade som mål att göra ett kort till min arbetskollega som fått en tredje son och tyvärr missade jag fotografera det innan jag tog med det till jobbet i måndags. Får fotografera det med mobilen och lägga upp här på torsdag. Det andra kortet var ett grattiskort. Fick låna båda stämplarna av min kompis.


Hemma på kvällen gjorde jag mitt första stafflikort....och det var kul så det blir nog fler sådana i framtiden.

1 kommentar:

  1. Stafflikort, det såg skoj ut! :) Det måste jag testa. Fint kort! / J

    SvaraRadera