torsdag 5 september 2013

En dag att minnas

I min blogg har valt att skriva om det jag skapar, men idag har jag varit  ledig och fick en så härlig eftermiddag med min lilla tjej som håller på att lära sig cykla så jag ville gärna skriva lite om det.
Jag lovade att hämta henne tidigt idag och att vi skulle cykla hem. Så i morse när vi skulle till förskolan tog vi med lilla balanscykeln i bilen och låste fast den vid förskolan. Hon fick själv välja vilken tid jag skulle komma (eftersom jag var ledig) och när jag dök upp kl 13 visade hon stolt upp sin cykel för en av pedagogerna och en kompis. Jag har själv precis köpt en ny cykel och tillsammans cyklade vi hem. Vi stannade till nere vid vattnet och satte oss på en bänk och jag hade med lite smörgåsar och en dricka. När jag berättade det blev hon överlycklig. Hon var så glad....och hon var så duktig som cyklade hela vägen hem. Vi fick en supermysig eftermiddag tillsammans och hon var så stolt över att ha cyklat hela vägen hem helt själv.

Mellanmål vid havet, på väg hem från förskolan.


Våra cyklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar