onsdag 19 mars 2014

Stockholm Scrap and Pearl Event 2014

I helgen var jag med en kompis på Stockholm Scrap and Pearl Event i Annexet Globen. Jag bestämde mig i sista minuten och jag är glad att jag gick för vi hade jättekul! Det har varit lite dåligt med scrappandet på sista tiden då skolans projekt tagit mycket tid så det var underbart att få ägna en hel dag åt denna härliga hobby. Precis som förra året valde jag att gå en kurs. Denna gång hos Anna Dabrowska, även kallad Finnabair. Det var annorlunda men väldigt kul, och kladda med färg är alltid underbart!


Mycket gesso och det är första gången jag gör något liknande men gav mersmak. Häftigt att använda sig av så mycket metalldekorationer.
Min lampa i pysselrummet dog samma dag så det blev snabbesök på Ikea för att inhandla smålampor eftersom jag annars inte kan jobba där. Det blev två lampor och jag är mycket nöjd. Får visa rummet vid ett senare tillfälle.
Jag har också äntligen fått ändan ur vagnen och snyggat till min blogg då den var för mörk. Det blev bättre och har även lyckats få till en egen header som jag gjort helt själv. Det är möjligt att jag ändrar ytterligare men det får bli längre fram i så fall.
Nu ska jag dricka mer te och försöka kurera mig från denna hemska förkylning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar