fredag 7 mars 2014

Verktyg och material jag inte klarar mig utan

Under året som gått har jag införskaffat en del nytt material och verktyg. Några nya saker som jag inte vet hur jag klarat mig utan tidigare är:

1. min limpistol, suverän mackapär som funkar till princip allt. Älskar den.
2. mina tre smyckestänger, används till mycket inte bara smycken. Helt underbara.
3. färgpennor. Investerade i riktigt bra pennor, Prismacolor premier.
4. portfölj att förvara utvalda teckningar i.

Ett inköp jag kanske ångrar är min skallinjal. Men man vet aldrig...den kanske kan komma till användning vid nästa modellbygge. Något jag vill jobba mer med är tusch.
Det jag använder nästan dagligen är mina blyertpennor (mitt pennskrin), sudd och lilla skissblock.

Roligt är att jag faktiskt haft en hel del användning av mina scrapbookingverktyg och material. Det känns bra. Mycket av det jag köpt kan jag även använda till scrapbookingen i framtiden och det känns också bra.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar