onsdag 28 maj 2014

Konstskolans avslutning

Idag var sista dagen på Konstskolan.....Det var med blandade känslor jag gick till skolan idag. På ett sätt skönt att få en paus, ett avslut, tid att landa och reflektera. Jag har varit trött de senaste dagarna. Men samtidigt är det med stor sorg i hjärtat som jag idag lämnar skolan, lärarna, kurskamraterna och den plats som det senaste året gett mig så otroligt mycket på flera sätt.
Vad kommer jag sakna mest? Allt....känslan att få komma till ett ställe där allt är möjligt, det finns inga sätt som är fel, bli inspirerad av människor, möjlighet att experimentera, att få lära sig nya saker och faktiskt kunna se att jag utvecklas. Det har varit en fantastiskt rolig tid. Tack Anna och Carin, ni har varit bäst! Vi har haft spännande och intressanta diskussioner under året. Det har varit mycket skratt men också allvarliga samtal. Det har varit skönt att ha er att bolla idéer med och det kommer att kännas tomt utan er. Kanske inte imorgon....men definitivt på måndag. Då kommer allt kännas konstigt tror jag. Men vi ses i augusti. Det ser jag fram emot!

Det här året blir definitivt ett minne för livet....och så är såg vi ut sista dagen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar