torsdag 17 juli 2014

Sommarlov!!

Härligt med sommarlov/semester! Hela familjen har varit i lägenheten i Port d'Andratx, Mallorca. Syrran var där med barnen veckan innan och de hann se vårt plan landa på flygplatsen men tyvärr inte mer. Vi har i alla fall haft det fantastiskt bra. Var lite orolig för badet eftersom jag hade sågat mig i fingret en vecka innan och det inte läkt än. Så första veckan badade jag med handen ovanför vattenytan, kunde alltså inte simma, och inte diska. Men det gick bra ändå. Hittade bra långgrunda stränder och så hade vi en flytmadrass. Vi har ätit gott mest på balkongen och gjort utflykter till andra stränder. Sovit länge på morgonen. Lunch på eftermiddagen och sena middagar. Sista dagen kunde jag simma och då badade jag och barnen nästan hela dagen. Underbart!
En dag hemma igen och vi har tvättat, tvättat och tvättat och packar om för idag åker vi ut med vår båt. Katten får följa med så vi får väl se hur länge vi kan vara borta.

Lunch på balkongen med utsikt över havet.


På terassen med utsikt över stranden och havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar